31 Temmuz 2013 Çarşamba

Google Chrome

Merhaba arkadaşlar sizlere bugün Google Chrome'yi anlatacağım.
Google Chrome'yi diğer internet tarayıcılarından ayıran en etkili özelliklerinden biri diğerlerine göre daha hızlı olmasıdır. Google Chrome'da uzantı formatı en iyi ve en güncel formattır.

Genellikle Google Chrome birçok siteyi destekler. Fakat bazılarınıu desteklemez bunun nedeni Google Chrome çok yeni güncel bir internet tarayıcısıdır. Girilmeyen veya desteklenmeyen siteler çok nadirdir ama kuruluşu çok eski bir tarihe dayandığı ve eski site formatını desteklediği için siteye giremeyebilir.

Windows 8 ile uyumludur. Ve sağ click (klik) tuşu farklı seçenekler içerir. Bu ise bizim işimize çok yarar.
Ben kendi açımdan konuşursam diğer internet tarayıcılarında bu özellik yoktur ve ben sağ click'i çok kullanırım. Google Chrome çok fazla işime yarıyor diyebilirim....

Google'ın yaptığı bu İnternet Tarayıcısı (Google Chrome) dünya çapında çok tutulmuştur. Yüz Binlerce kişi Google Chrome kullanıyor ve herkes memnun.

Diğer internet tarayıcılarıyla karşılaştırmama gerek yok değil mi?
Google Chrome hepsinin üstesinden geliyor...

Yanlış anlamayın Google bana para felan vermedi :) Ben sadece İnternette daha rahat sörf yapabilin diye sizlerle en iyi internet tarayıcısını paylaştım.

Senin hala Google Chrome'un yokmu? Hemen sende Google Chrome geç....




Google Chrome'un en yeni sürümünü indirmek için tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder